RSS

sâmbătă, 31 octombrie 2015

Ma enervez, deci exist!


      Am incercat toata ziua sa ma abtin. M-am straduit din rasputeri sa nu spun cate ceva unora dintre semenii mei. Imi pare rau, dar nu mai pot rabda.

     Ce s-a intamplat in clubul Colectiv nu este un motiv de glume, domnilor. Va inteleg mentalitatea, nu v-a afectat direct nu va intereseaza. Bun, totusi situatia tragica va obliga macar la liniste. Bancurile sunt de un prost gust strigator la cer in conditiile in care vorbim de pierderi de vieti omenesti.

      Mai sunt cativa care se dau cu parerea. Ca e din cauza sarbatorii pagane, ca furia lui Dumnezeu, ca nu mai stiu ce explicatii mistice. Pe bune? In secolul 21 se mai apeleaza la astfel de explicatii ca sa descopere sens unui accident oribil? Si pe ei decenta i-ar obliga la tacere. Decenta, cuviinta, bun-simt, cum vreti sa ii spuneti.

     Am mai vazut un tip de comentatori foarte vocali. Cei care spun ca vor spitale si nu biserici. De acord cu ei. Lucrez in domeniu (cel medical), am ajuns sa cunosc spitalul cu toata mizeria lui mai bine decat imi stiu propria casa. Stiu pe pielea mea cum sunt tratati medicii, la fel cum stiu ca oamenii nu vor doctori, vor facatori de minuni. Da, domnilor, sistemul medical este subfinantat grav, este nevoie de bani disperata, dar credeti ca daca manjiti memoria unor oameni folosindu-i ca metoda de propaganda se va rezolva situatia? Va indignati acum, iar maine veti uita. Va va atrage atentia alt scandal, tastati cateva replici indignate si va simtii mai bine. Poate nu veti putea niciodata schimba lumea, dar poate puteti aduce un strop de bine daca va mobilizati.

     Despre politicieni nu comentez, sunt sub orice critica!


     Un gand bun pentru toti cei care acum sunt atat de greu incercati!

   

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu